söndag 15 mars 2009

hajk

Den här helgen har jag varit mycket duktig.
I fredags var jag på bio och såg Slumdog millionaire med Fia, John, Georg, Lollo L och en tjej som jag inte vet vad hon heter. En sjuuuuukt bra film. Men dasset var äckligt, och jag tror alla i salongen blev sura på oss för att vi inte var tysta utan skrek "ihhhhh". Kraftiga känslor i den där filmen :P

Lördags morgon kl 10 så åkte man till hästmuren och Hajk :P
Våra juniorscouter och miniorscouterna. 13 Barn. VÄLDIGT MÅNGA!! :O
Men vi var ju 5 ledare så det funkade. Lek och stojj hela dagen. På kvällen blev det massor av gnäll för att det inte finns TV där ute och barnen ville se melodifestival finalen. Men en ängel kom ut med en tv och box. Så vi kunde sitta och titta i lugn och ro på melodifestivalen

Fia åkte iväg på Spetti fest och fick min min kamera med sig :P
Hennes mission var att fota Agge utan tröjja... men fail!
Attans, hon var på tok för upptagen med att ta på hans rumpa. Attans!
:P När fia kom tillbaka med 1 bussen så hade jag och Camilla färgat två färger i camillas hår och hon fick sitta med ronja, medan jag fick gå ensam i totalmörker mitt i skogen för att möta en full fia. ojoj Mycket spännande. Sen bastade vi och blekte lite i camillas hår och fias också XD
Sen var man sten död. På morgonen blir man väckt av små ungar som har varit vaken sen kl 5 :O tur att dom inte väckte oss på en gång utan att de hade tvn. :P

Mysig solig dag... har varit lite seg idag dock. Trött som få :P
Fortfarande lite sjuk.. roligt att vara sjuk i tre veckor.
Shit tre veckor sen jag kom hem från schweiz.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar