måndag 30 mars 2009

18 år

Well kanske liiiite seg på att uppdatera bloggen.
den 19 mars fyllde jag i alla fall 18. Känns inte så där skit spec men ändå lite små roligt.
När jag var på krogen förra veckan fick jag mer eller mindre allt betalat. eller de vill säga att jag fick pengar av en okänd snubbe och han bjöd mig på en drink... så jag gjorde bara av med 200 kr.... skönt värre.

den här helgen har varit väldigt konstig jämfört med hur min helger brukar se ut.
Basta (utan öl) i fredags och så tittade vi på let's dance också. Skönt att vi var i Stigslund så att jag inte hade så långt hem. men det snöade, tyckte inte om det.

I lördags var det robinsson kväll hemma hos fia, och alla låg i en hög på hennes utbäddade bäddsoffa. Mysigt värre tills jag blev knockad och fick väldigt ont i huvudet. Försökte vara stark och inte visa att jag hade ont, tror jag misslyckades med det.
annars var kvällen väldigt lyckad. : )

Söndagen tillbringades hemma hos linnea som fyllde 18 ^__^ Grattis på henne :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar